[ ثغرة ] حصريا تم تخطي الكآب الإصدار الجديدٍ وتفعيل المنفذٍ لـ Sam4Host 8.9.0.8

تم تحميل الصفحة في 1,8131592 ثانية
دمز دليل المواقع العربية والاجنبية
الإعجابات
1,170

برعاية نقطة التطوير

مع شديد الأسف مافي تفاعل غير تيتو والعضو عمروعلي وين بقية الأعضاء فوق 1000 مشاهده ولا واحد قدر يطرح لنا نقاش او أفكار مبدعه تحمس الآخرين
الى متى هذا الجمود يا اخوتي راح تخلونا نترك كل شيء بسبب جمودكم اكره الشخص الي يحب باخذ ومايعطي :10::362:

التعديل الأخير:
الإعجابات
137
موجودين ونا اخوك .. لكن يعلم الله دوام 16 ساعه ظغط خلها ع ربك لكن ان شاء الله لحد نهايه هذا الاسبوع اخلص من الظغط وان شاء الله خير يخوان ربي يوفقكم

Dook Net

يا الله فرجها تعبنا يا الله
rankrankrankrank
الإعجابات
1,190
مع شديد الأسف مافي تفاعل غير تيتو والعضو عمروعلي وين بقية الأعضاء فوق 1000 مشاهده ولا واحد قدر يطرح لنا نقاش او أفكار مبدعه تحمس الآخرين
الى متى هذا الجمود يا اخوتي راح تخلونا نترك كل شيء بسبب جمودكم اكره الشخص الي يحب باخذ ومايعطي :10::362:
صدقت صديقي
نبى نشوف أفكار الشباب وإقتراحاتهمٍ
الفرصة تيجي مرة : )
لى عنده أي شيء يضيفه هناٍ
:(172)[1]:

الإعجابات
194

والله بطلت ادخل قسم الشات . بسبب ان الكل عاوز كل شئ علي الجاهز ومحدش متفاعل

الإعجابات
194
عاوز بس اوضح شئ للجميـع ، ان الكاب اللى الكل بيعدل عليـه ده مش واصل بالسيرفر اصلاً يعني اي تعديل مش هيتنفذ مهما تعملو لو ظهرتو الخواص كلهـا مش هيتنفذ معاكو اي شئ لانه غير واصل بالسيرفر

الإعجابات
1,170
والله بطلت ادخل قسم الشات . بسبب ان الكل عاوز كل شئ علي الجاهز ومحدش متفاعل
عاوز بس اوضح شئ للجميـع ، ان الكاب اللى الكل بيعدل عليـه ده مش واصل بالسيرفر اصلاً يعني اي تعديل مش هيتنفذ مهما تعملو لو ظهرتو الخواص كلهـا مش هيتنفذ معاكو اي شئ لانه غير واصل بالسيرفر
كيف مو موصل ممكن توضح لي ؟

الإعجابات
194
كيف مو موصل ممكن توضح لي ؟
يعني الكاب ده مش متوصل ب سيرفر الشركه اصلاً .. يعني مهما نعدل مش هيوصل الاوامر ل السيرفر لاني جربت وظهرت كل الخواص كل شئ ظاهر .. بس ما بيتنفذ في السيرفر

SadFox

Beginner Developer
rankrank
الإعجابات
78
اخواني الكاب لازم يكون متصل ب FTB

لانه كل معلومات الحسابات وغيره تخزن هناك على مااعتقد

وليس هناك فايده من تعديل اذا لم نتصل بالخادم

هذا والله اعلم

الإعجابات
137
غلطان أخوي كالا .. الكااب متصل ب السيرفر لكن التعديل عليه تقدر تقول فيه لفه يعني مو شي سهل عند التعديل لاحظ عند التعديل تطلع رساله خطا او يفصل السيرفر وتفصل الدردشه اذا السيرفر يفصل؟ كيف الكاب مو متصل ف السيرفر؟
لكن يخوان البرمجه الجديده فيه ترى لفه عويصه بعض الشي اقرو الاكواد تمام راح تفهمون وش اقصد ترى فيه نسخ كلاسات وفيه قفز لكلاسسات وفيه رجوع لأسطر كلاسات برايفت ع مظن كلامي واضح :10:
أخلص الدوام ان شاء الله ع خير وراح تتأكدون بصحه كلامي ي حلوين . موفقين يارب

Dook Net

rankrankrankrank
الإعجابات
1,190
مرحبا شبابٍ
ابغى أوضح شيء في الكابٍ
الكاب متصل بالسيرفرٍ ميه ميهٍ
لو ما يتصل ما راح تتنفذ الاوامر حق الطرد التلقائي ولما تسوي شبح داخل النظام
يعني اللفة واللعبة كلها في الملفات
لازم يكون تعديل دقيق جدا وأغلب الكلاسات مرتبطة ببعض وتستدعي قيم من كلاسات اخرى وفي حتى كلاسات مشفرة ويقرآها البرنامج [فارغة] وهي مليانة أكوادٍ
نحن نتابع القسم ونتابع النظام بالتفصيل وبإذن الله راح يتم الكشف ع الستار في آقرب الآجالٍ
ننتضر آراء البقية ومعلوماتهم ونشوف وين وصلنا

mr_titoo

Beginner Developer
rank
الإعجابات
32
شوفو انا فى سيرفر تبع شركة كان فى اغلب الشتات عندهم مش محدثة بالتعديل الجديد
ولما نزلت كاباتهم لااحظت ان فى كابين على نفس السيرفر
اول واحد: ChatMaster_8.0.7 لكن لما فكيت تشفيره لقيت ان القيم داخل الكلااسات مختلفة فيه عن الكاب القديم رغم ان الى يشوفو يقول هو لكن القيم مختلفة حتى لما كسرت خانة الباسورد لقيت نفسى يحصلى طرد تلقائى وده يفسر طبعا الرسالة تطلع لماندخل بالكاب القديم سواء ف التعديل او الدخول العادى
تانى واحد : ChatMaster_8.9.0.8 ولما فكيت تشفيره لقيته نفس الكاب الى معانا بس مشكلته بالجافا مش بيشتغل على اكس بى
الكابين معايا
لو حابين انزلهم ونشتغل عليهم ونشوف انزله ليكم وانا متاكد ان الكابين الى معايا هما المضمونين واحب اقول لمطورين الشات
احنا معاكم ومتابعينكم زى ما انتم متابعنا خصوصا انا بصراحة هههههههههههههه:(172)[1]::(172)[1]::29::29::12:

Dook Net

rankrankrankrank
الإعجابات
1,190
اي صح أخوىآ
الكآب الإصدار الجديدٍ لا يشتغل ع الجافا xp
وهذا الكاب لى منزله أخوىآ منيرٍ تخطى فيه التشفير حقهم ومفعل الكاب على الـ xp

الإعجابات
1,170
شوفو انا فى سيرفر تبع شركة كان فى اغلب الشتات عندهم مش محدثة بالتعديل الجديد
ولما نزلت كاباتهم لااحظت ان فى كابين على نفس السيرفر
اول واحد: ChatMaster_8.0.7 لكن لما فكيت تشفيره لقيت ان القيم داخل الكلااسات مختلفة فيه عن الكاب القديم رغم ان الى يشوفو يقول هو لكن القيم مختلفة حتى لما كسرت خانة الباسورد لقيت نفسى يحصلى طرد تلقائى وده يفسر طبعا الرسالة تطلع لماندخل بالكاب القديم سواء ف التعديل او الدخول العادى
تانى واحد : ChatMaster_8.9.0.8 ولما فكيت تشفيره لقيته نفس الكاب الى معانا بس مشكلته بالجافا مش بيشتغل على اكس بى
الكابين معايا
لو حابين انزلهم ونشتغل عليهم ونشوف انزله ليكم وانا متاكد ان الكابين الى معايا هما المضمونين واحب اقول لمطورين الشات
احنا معاكم ومتابعينكم زى ما انتم متابعنا خصوصا انا بصراحة هههههههههههههه:(172)[1]::(172)[1]::29::29::12:
هههههههههههههههههههه طيب والكابات الي احنا معدلين عليهم من وين جبناهم اكيد اخر اصدار للكاب نزلناه وفكينا التشفير وشغلنا منفد الاكس بي

DigiChat.05✔️

.: فريق تطوير الشات :.
rankrankrank
الإعجابات
427
هههههههههههههههههههه طيب والكابات الي احنا معدلين عليهم من وين جبناهم اكيد اخر اصدار للكاب نزلناه وفكينا التشفير وشغلنا منفد الاكس بي
اخي انا في كاب عدلت عليه ظهرت فيه خواص جميلة

دقيقة بنزلو

الإعجابات
700
بخصوص طريقه تفعيل الخصائص وجدت طريقه جميله
قمت بالتعديل وفعلت اظهار الايبي والهوست+ اعلام الدول
وجاري التجربه على خصائص اخرى مثل الحسابات الطرد الخ
لي عوده لاحقآ

الإعجابات
194
بخصوص طريقه تفعيل الخصائص وجدت طريقه جميله
قمت بالتعديل وفعلت اظهار الايبي والهوست+ اعلام الدول
وجاري التجربه على خصائص اخرى مثل الحسابات الطرد الخ
لي عوده لاحقآ
اخوي اذا ظهرت خاصيه الاي بي .. كلمني سكايب او كلمني علي الفيس بوك ، بعطيـك شئ هديـه لطرد الزوار

الإعجابات
25
بالتوفيييييييييييييق يا مبدددددددددددعين < ودي أشاركم الإبداع لكــن ماعندي أي خلفيـة في البرمجة ( قيد التعلم )

خيارات الاستايل

نوع الخط
مودك
اخفاء السايدر بار OFF
توسيط المنتدى OFF
فصل الأقسام OFF
الأقسام الفرعية OFF
عرض المشاركات
حجم الخط
معلومات العضو OFF
إخفاء التوقيع OFF

إرجاع خيارات الإستايل