مفاجأه اليوم سجل بلمنصه واكسب 0.002 بمجرد التسجيل :)

تم تحميل الصفحة في 1,7681383 ثانية
مفاجأه اليوم سجل بلمنصه واكسب 0.002 بمجرد التسجيل :)
الإعجابات
295

النهارده فيه خبر جميل منصة جميله بتديلك 0.002 من عملة الايت كوين بمجرد التسجيل بها وبتديلك نفس الكميه هديه لما تجيب اصدقاء ليك احلات
التسجيل فى المنصه من هنا
ملحوظه مهم جدا : لازم تسجل من اللينك الى سيبهولك علشان تاخد الهديه

طبعا احنا هنستغل الهديه دى ونبيتدى فى نشر الموقع :) وكل صديق يتسجل مبروك عليك الهديه :) ومبروك عليه هوه كمان ننشر فى جوبات الفيس اسرع طريق

هتدخل تدوس على كلمة فتح اكونت او تختار من الاعلى سجلنى كما بلصوره

هتملى البيانات كما بلصوره وتكتب رقم تليفونك هيبعتلك رساله فيها 5 ارقام تدخلهم فى الموقع وتدوس اوكى

بعد كده تفتح المنصه ومبروك الهديه :))

انا مردتش انزل المنصه الا لما سحبت من عليها بنفسى :)

ودة أثبات دفع شخصى منها بتاريخ 9/16

التسجيل فى المنصه للحصول على الهديه من هنا

الإعجابات
295
مبروك للناس الى سجلت وزى ما احنا شايفين وصلهم الهديه :)
ياريت الاعضاء الى يسجلوا وتوصلهم الهدية يردوا هنا فى الموضوع علشان الناس بقيت الاعضاء يستافدوا

الإعجابات
295
مبروك للناس الى سجلت وزى ما احنا شايفين وصلهم الهديه :)
ياريت الاعضاء الى يسجلوا وتوصلهم الهدية يردوا هنا فى الموضوع علشان الناس بقيت الاعضاء يستافدوا

Dr berhak

.:: المـُـراقـِــب العــــــامّ ::.
طاقم الإدارة
الإعجابات
9,976
تحياتي لك

تقبل مروري يا حسام

واصل واصل واصل جلب الكوينات

تحياتي

الإعجابات
3,249

النهارده فيه خبر جميل منصة جميله بتديلك 0.002 من عملة الايت كوين بمجرد التسجيل بها وبتديلك نفس الكميه هديه لما تجيب اصدقاء ليك احلات
التسجيل فى المنصه من هنا
ملحوظه مهم جدا : لازم تسجل من اللينك الى سيبهولك علشان تاخد الهديه

طبعا احنا هنستغل الهديه دى ونبيتدى فى نشر الموقع :) وكل صديق يتسجل مبروك عليك الهديه :) ومبروك عليه هوه كمان ننشر فى جوبات الفيس اسرع طريق

هتدخل تدوس على كلمة فتح اكونت او تختار من الاعلى سجلنى كما بلصوره

هتملى البيانات كما بلصوره وتكتب رقم تليفونك هيبعتلك رساله فيها 5 ارقام تدخلهم فى الموقع وتدوس اوكى

بعد كده تفتح المنصه ومبروك الهديه :))

انا مردتش انزل المنصه الا لما سحبت من عليها بنفسى :)

ودة أثبات دفع شخصى منها بتاريخ 9/16

التسجيل فى المنصه للحصول على الهديه من هنا
مبروك لك اخى الكريم على الهدية الكبيرة 200 الف يساوي واحد سنت مبلغ كبير جداً
المهم سأسجل تحت رابطك حتى احصل ع المبلغ الكبييير انا ايضاً واحد سنت
ولكن سؤال بما أنك فهمان وانا مبفهمش زي ما انت بتقول عليا
سؤال ممكن؟

كم يساوي العمل فى شهر بدون الاحالات؟!

عندما نقوم بحساب لأي مكسب فى العالم يكون كالتالي حسب القاعدة الثابتة

نحن نقوم بحساب المكسب الاساسي لا المكاسب المتغيرة وما أمكانية أستعمال المكسب كأستثمار لزيادة الربح
يعنى نقوم بحساب العمل الاساسي على الموقع بدون الاحالات

ما اقصدة كم سأجنى أنا وأى شخص طبقاً للعمل الاساسي؟ هل سأجنى الكثير مثلاً 10 دولار فى الشهر :83: ام مجرد واحد دولار ومضيعة لوقتى ولفكري على الفاضي؟ :confused:
أم ان المكسب الحقيقي فى الموقع معتمد على الاحالات فقط :) اضحك ع الناس واجيب احالات كثيرة واكسب انا 100 دولار وهم 1دولار؟!

فى انتظارك حتى اسجل تحت رابطك واحالات :evileye:

عمل جيد وشرح مررررة راااائع

خذلك وردة يا فاهم
:42:

الإعجابات
295
مبروك لك اخى الكريم على الهدية الكبيرة 200 الف يساوي واحد سنت مبلغ كبير جداً
المهم سأسجل تحت رابطك حتى احصل ع المبلغ الكبييير انا ايضاً واحد سنت
ولكن سؤال بما أنك فهمان وانا مبفهمش زي ما انت بتقول عليا
سؤال ممكن؟

كم يساوي العمل فى شهر بدون الاحالات؟!

عندما نقوم بحساب لأي مكسب فى العالم يكون كالتالي حسب القاعدة الثابتة

نحن نقوم بحساب المكسب الاساسي لا المكاسب المتغيرة وما أمكانية أستعمال المكسب كأستثمار لزيادة الربح
يعنى نقوم بحساب العمل الاساسي على الموقع بدون الاحالات

ما اقصدة كم سأجنى أنا وأى شخص طبقاً للعمل الاساسي؟ هل سأجنى الكثير مثلاً 10 دولار فى الشهر :83: ام مجرد واحد دولار ومضيعة لوقتى ولفكري على الفاضي؟ :confused:
أم ان المكسب الحقيقي فى الموقع معتمد على الاحالات فقط :) اضحك ع الناس واجيب احالات كثيرة واكسب انا 100 دولار وهم 1دولار؟!

فى انتظارك حتى اسجل تحت رابطك واحالات :evileye:

عمل جيد وشرح مررررة راااائع

خذلك وردة يا فاهم
كالعاده حضرتك بتقرأ الموضوع بدون فهم وكلام حضرتك اكبر دليل السطر رقم 4 هتلاقينى قايل الكلام الى انت بتقولوه ده اجبهولك كوبى احسن من الموضوع علشان تفهم
محدش جاب سيرة انك تشتغل على الموقع من غير احالات غير حضرتك :)
وحضرتك معلش بتحسب غلط :) 200 الف ساتوشى 10 سنت مش 1
يعنى حضرتك هتسجل وتعزم 9 اصدقاء على ال10 سنت الى معاك كده جمعت 1 دولار
تقدر تسحبه من الموقع
انا بقى اضفت للناس الى بتسجل من تحتى هديه علشان اشجعهم
انا مش برمى رابط الاحاله وامشى كباقى الاعضاء
عاوزك قبل ماتخش تنتقد واحد بيفيد الناس تقول انا عملت ايه ؟
بدل ماتضيع وقت فى تعليقات سلبيه اعمل موضوع وفيد الناس فيه
ساعتها انا اول واحد هسقفلك :)

انتهى النقاش وشكرا على وقتك الثمين :)

الإعجابات
3,249
كالعاده حضرتك بتقرأ الموضوع بدون فهم وكلام حضرتك اكبر دليل السطر رقم 4 هتلاقينى قايل الكلام الى انت بتقولوه ده اجبهولك كوبى احسن من الموضوع علشان تفهم
محدش جاب سيرة انك تشتغل على الموقع من غير احالات غير حضرتك :)
وحضرتك معلش بتحسب غلط :) 200 الف ساتوشى 10 سنت مش 1
يعنى حضرتك هتسجل وتعزم 9 اصدقاء على ال10 سنت الى معاك كده جمعت 1 دولار
تقدر تسحبه من الموقع
انا بقى اضفت للناس الى بتسجل من تحتى هديه علشان اشجعهم
انا مش برمى رابط الاحاله وامشى كباقى الاعضاء
عاوزك قبل ماتخش تنتقد واحد بيفيد الناس تقول انا عملت ايه ؟
بدل ماتضيع وقت فى تعليقات سلبيه اعمل موضوع وفيد الناس فيه
ساعتها انا اول واحد هسقفلك :)

انتهى النقاش وشكرا على وقتك الثمين :)
هو انا مش عارف انت ليه ديماً بتاخد تعليقاتى على صدرك أوي كدة وديماً تكتبلي أهانات شخصية، وكأنى دايسلك على طرف او مسكك من الايد اللى بتوجعك؟!

ياللهول 10 سنت بحالهم؟! يا إلهي أنه مبلغ كبير للغاية، قلبي الصغير لا يحتمل، أنت حضرتك بتضحك عليا ولا على نفسك؟! تانى بتقولى انى مبفهمش طب تعالي كدة افهمك انك انت اللى مفهمتش سطورى، هو مين فينا اللى مفهمش كلام التانى اقرا سؤالى وبعدين تعالي قولى انى مبفهمش سؤالى كان واضح ومباشر ومش محتاجك تكبرلي الخط
,
عزيزي بالطبع انا اعرف ان المكسب هو عن طريق الاحالات فقط! والا لماذا انا رددت عليك وسألتك أصلاً عن المكسب الثابت والعمل ف الموقع؟! يبدو انك لم تفهم سؤالي لأن اجابتك فى وادي اخر غير سؤالي
,
ومن قال انى تسرعت فى القراءة؟! انت هذه المرة الذي تسرعت فى قراءة تعليقي أقرأ التعليق مرة اخرى بتمعن وأفهم سؤالي جيدأً ثم تعالي الى وقولي انى انا قرأتلك بسرعة وانى لا افهم؟!
انا سألتك سؤال مباشر بناء على قاعدة حساب المكسب وكان السؤال هل الموقع مفيد فى العمل الاساسي ام أن العمل عن طريق الاحالات فقط؟ سؤال مباشر لا علاقة له لا من قريب ولا من بعيد بردك العجيب هذا اطلاقاً
انا اعرف بالطبع ان المكسب عن طريق الاحالات والا لما سألتك اصلاً يا رجل :) ؟!!!!! لما سألتك انا اصلاً؟! لأنى اعرف انى الربح سيكون متغير عن طريق الاحلات اما الاساسي فهو لا شئ، افهمت الان؟!
أى انى اقول لك ما هو المكسب الثابت هل هناك مكسب ثابت شهرياً ام مجرد مكسب متغير من الاحالات؟!
الاحالات سهلة يا صديقي استطيع انى أتى لك ولي بعدد 100 احالة اليوم "وانا أد كلمتى" ولكن ما الفائدة من مكسب متغير :) هل وصلك ما انا كتبتة؟! اذن ما علاقة ردك بسؤالي؟!
انت تقول سأخذ كلامي كوبي وبيست وتقول انا قولت ان المكسب عن طريق الاحالات...الخ، حسناً يا رجل وانا ذكرتلك ان المكسب الحقيقي فى الموقع عن طريق الاحالات فقط لا غير، وكان سؤالى المباشر هو عن المكسب الثابت فى الموقع؟!
اذن لماذا تر علي وتقولي انك ذكرت فى الموضوع ان المكسب عن طريق الاحالات؟! وما علاقتى انا بالأحالات اذا كنت انا لا اقصد الاحالات اصلاً؟! انا اقصد سؤال اخر مباشر؟ لكنك انت اخذت السؤال على صدرك وكتبت لى انى لا افهم وانى غبي، هل فهمت الان انك لم تفهم سؤالي؟! يا الهي لا أصدق انى شرحت لك تعليقي لمجرد انك قرأتة ولم تفهم!
سؤالي كان واضح ومباشر وما له علاقة بالأحالة لأنى ذكرتلك بالفعل انه المكسب بالأحالة اصلاً ولا شئ اخر سؤالي كان بسيط ما محتاج منك تكتبلي كل هيك المقال ع الفاضي اللى انت كتبتة ولكن انت كتبت المقال لأنك فهمت تماماً التلميح ما بين سطوري :) فهمت المنطق ما بين سطورى

خذلك وردة يا عزيزى وطول بالك واستقبل كل الانتقادات بصدر رحب وتثنى قبل الرد ولا ترد بعصبية ولا تُهين غيرك لأنه من الوارد انه قد تنطبق عليك انت الاهانة الذي وجهتها لغير ولا تنطبق عليه هو :)

الأعضاء النشطين حاليآ الذين يشاهدون هذا الموضوع (1 عضو و 0 ضيف)

خيارات الاستايل

نوع الخط
مودك
اخفاء السايدر بار OFF
توسيط المنتدى OFF
فصل الأقسام OFF
الأقسام الفرعية OFF
عرض المشاركات
حجم الخط
معلومات العضو OFF
إخفاء التوقيع OFF

إرجاع خيارات الإستايل