دعم اعضاء الموقع سجل واكسب هديه :)

تم تحميل الصفحة في 0,3051300 ثانية
دعم اعضاء الموقع سجل واكسب هديه :)
الإعجابات
295

النهارده فيه خبر جميل انا هدعم الاعضاء هنا بعملة الروبل
ازاى ؟ او ايه الطريقه؟

هقولك حضرتك هتخش على الموقع ده وتسجل نفسك من هنا
شرح الموقع فى الموضوع ده من هنا
حضرتك هتيجى هنا وتكتبلى اسم الاكونت الى سجلت بيه وتكتبلى رقم محفظة بايير بتاعتك
انا هبعتلك من 1 الى 3 روبل بمجرد ما افتح الموقع والاقيك مسجل فعلا ومأكد حسابك

ملحوظه لازم تاكد حسابك علشان الموقع يقبلك فى التسجيل وتكتب رقم تليفون صحيح

طيب انا عملت كده واخدت الروبل هعمل بيه ايه ؟؟ واستفاد بيه ازاى ؟؟؟

هتروح لموضوع المراقب العام وتشحن الموقع الى هوه منزله وهوه برضه هيعملك دعم للموقع :)

الموضوع من هنا

الإعجابات
295
تم تسجيل في الموقع : mutmn
لايوجد اسم بهذا الاكونت فى احالات لدى ياصديقى تأكد ان تسجل من رابط الى انا سيبه الى هوه ده
من هنا
وبعد كده تسيبلى اسم الأكونت +عنوان محفظتك بلبايير لأرسال الهديه عليها :)

الإعجابات
295
هيتم دعمك
وان شاء الله ربنا يوفقك
والاعضاء ما يقصرو
شكرا ياصديقى
تأكد ان تسجيل من رابط الى اا سيبه الة هوه ده
من هنا

مؤتمن غيث

مُراقب عام التواصل الإجتماعي
طاقم الإدارة
الإعجابات
11,249
لايوجد اسم بهذا الاكونت فى احالات لدى ياصديقى تأكد ان تسجل من رابط الى انا سيبه الى هوه ده
من هنا
سجلت ووصلتني رسالة تفعيل وفعلت حساب بس مو راضي يفتح مدري شو قصته

الإعجابات
295
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

تم التسجيل في الموقع : w9ndr
تم التحقق من تسجيلك من فضلك ارسل عنوان محفظة البايير فى رساله على الخاص لأستلام هديتك

الإعجابات
295
ملحوظة يارجاله الى مسجل قبل كده فى الموقع ميسجلش تانى لان الموقع مش هيقبله لازم تكون اول مره تسجل فيها زى العضو @0xdeath

الإعجابات
3,249
مبروك تم ارسال الدعم لأول عضو 0xdeath سجل صورة الأثبات

أخي الكريم هل تقصد انك سترسل 100 روبل ولا واحد روبل؟!
لأنه لو تقصدر ارسال واحد او حتى 3 روبل فهذا ليس دعم للأعضاء بل دعم لنفسك فقط
،
مع كامل احترامي لك يعنى
،
انا مشترك فى الموقع وفى خلال اقل من يومين جمعت حوالى 60 روبل، فماذا سيفعل لى أو لأى شخص الواحد روبل الذى سترسلة؟! لن يفعل شئ فهذا ليس دعم له بل التسجيل من خلالك هو دعم أحادى الطرف لك فقط لا غير
لأنه اى شخص فى وقت بسيط وبالمتابعة اليومية وتجميع البيض والبونص يستطيع ان يأتى ب 1 2 3 روبل بكل بساطة فما فائدة الواحد روبل الذي سترسلة أنت للأعضاء؟! :) عكسما تُرسل الكثير من الروبل مثل 70 أو 100 روبل فهذا دعم كبير لك وفى نفس الوقت للعضو هكذا هو الدعم اما ما تطرحة انت فهو دعم شخصي لك بدون فائدة كبيرة وحقيقية على العضو :) لأنه انت ترسل له واحد روبل وفى الموقع الواحد روبل يساوي 200 عملة فضية وبهذا هو سيشتري الطائر الاخضر البسيط البطئ اذي لا يبيض بسرعة أو حتى لو ارسلت له 3 روبل = 600 وايضاً سيشتري الطائر الاخضر البطئ الضعيف اذن هذا ليس بدعم ايها الاخ الكريم حتى انك ايضاً تظلم نفسك لأنك بهذا لن تستفيد الكثير من العضو الذي سجل تحتك عكسما تدعمة بالكثير من الروبل هو سيتفاد اكثر وانت ايضاً ستربح منه أكثر :) من دون الدعم الكبير سيكون هذا مضيعة للوقت
مع كامل احترامي لك يا صديقي انا لا أشكك فى مصداقيتك ولكن أحببت أن أنير الطريق لك وللأخرين ليس أكثر ولا اقل، حتى تعم الفائدة عليك وعلي انا ايضاً وعلى الجميع ونعمل وكأننا شبكة واحدة فى دائرة مغلقة والجميع يدعم بعضة، أليس كذلك؟! فلذلك لا تزعل من قولي فأنا هدفي هو التربح للجميع لي ولك وللجميع
الله يعينك ويعنا كلنا
:42:

الإعجابات
295
أخي الكريم هل تقصد انك سترسل 100 روبل ولا واحد روبل؟!
لأنه لو تقصدر ارسال واحد او حتى 3 روبل فهذا ليس دعم للأعضاء بل دعم لنفسك فقط
،
مع كامل احترامي لك يعنى
،
انا مشترك فى الموقع وفى خلال اقل من يومين جمعت حوالى 60 روبل، فماذا سيفعل لى أو لأى شخص الواحد روبل الذى سترسلة؟! لن يفعل شئ فهذا ليس دعم له بل التسجيل من خلالك هو دعم أحادى الطرف لك فقط لا غير
لأنه اى شخص فى وقت بسيط وبالمتابعة اليومية وتجميع البيض والبونص يستطيع ان يأتى ب 1 2 3 روبل بكل بساطة فما فائدة الواحد روبل الذي سترسلة أنت للأعضاء؟! :) عكسما تُرسل الكثير من الروبل مثل 70 أو 100 روبل فهذا دعم كبير لك وفى نفس الوقت للعضو هكذا هو الدعم اما ما تطرحة انت فهو دعم شخصي لك بدون فائدة كبيرة وحقيقية على العضو :) لأنه انت ترسل له واحد روبل وفى الموقع الواحد روبل يساوي 200 عملة فضية وبهذا هو سيشتري الطائر الاخضر البسيط البطئ اذي لا يبيض بسرعة أو حتى لو ارسلت له 3 روبل = 600 وايضاً سيشتري الطائر الاخضر البطئ الضعيف اذن هذا ليس بدعم ايها الاخ الكريم حتى انك ايضاً تظلم نفسك لأنك بهذا لن تستفيد الكثير من العضو الذي سجل تحتك عكسما تدعمة بالكثير من الروبل هو سيتفاد اكثر وانت ايضاً ستربح منه أكثر :) من دون الدعم الكبير سيكون هذا مضيعة للوقت
مع كامل احترامي لك يا صديقي انا لا أشكك فى مصداقيتك ولكن أحببت أن أنير الطريق لك وللأخرين ليس أكثر ولا اقل، حتى تعم الفائدة عليك وعلي انا ايضاً وعلى الجميع ونعمل وكأننا شبكة واحدة فى دائرة مغلقة والجميع يدعم بعضة، أليس كذلك؟! فلذلك لا تزعل من قولي فأنا هدفي هو التربح للجميع لي ولك وللجميع
الله يعينك ويعنا كلنا
حضرتك للاسف بتقرأ الموضوع مش كويس :) او قرأته ومفهمتوش :)
انا مليش دعوة بموقع الطيور ده تبع المراقب العام حضرتك :)
انا بعملك دعم حين التسجيل على موقع المنصه
من هنا بتاخد بونص من الموقع حيت التسجيل تحتى 200 الف لاتوشى
وبديلك انا بونص منى من 1الى 3 روبل على محفظتك على البايير انت حر التصرف فيهم
فيه ناس سألتنى نعمل ايه بلروبل قلتلهم يسجلوا فى موقع المراقب العام ياخدوا ال 3روبل بتوعى
ويشحنوا بيهم موقع الطيور
هيقوم المراقب العام مديلك دعم كمان :)
تبقى خت دعم منى وخت دعم من المراقب العام
ومعاك على المنصه كمان 200 الف لاتوشى :)

فهمت حاجة :)؟؟؟
وده شرح المنصه الى انا منزلها مجرد التسجيل من تحتى تكسب 200 الف لاتوشى :)

شرح المنصه من هنا

الإعجابات
295
ياريت بلاش تعليقات سلبيه منبقاش بنساعد الناس وبندفع من جيبنا علشان نشغل الناس وكمان مفيش شكرا

Dr berhak

.:: المـُـراقـِــب العــــــامّ ::.
طاقم الإدارة
الإعجابات
9,976
فكرة جميلة ياغالي

تحياتي لك على الدعم المقدم للأعضاء

لايهم الكمية والعدد المهم هو تطبيق فكرة التعاون الجماعي

تحياتي لك وننتظرك في مواضيع اخرى

تقبل مرروي المتواضع

-------------------------------------------
لايمكن لجميع الاعضاء تحمل مصاريف الدعومات بالطريقة التي تراها أنت

كل شخص يساهم بما يستطيع وكل الشكر له

والمبالغ غير مهمة بقدر أهمية انتشار فكرة العمل الجماعي

سنقوم لاحقا بتبادل التسجيلات على المواقع وأيضا هناك افكار اخرى

بحيث نحاول وضع الأعضاء في السكة الصحيحة لجمع بعض المال ولو من أجل شراء تفعيل ويندوز أو برنامج اخ

وبعدها كل واحد رح يواصل وحده

المواضيع ستتنوع وسنطرح أيضا الربح من العمل الجماعي في التسويق والفريلانس وإن شاء الله

رح اتطرق لكل مجال على حده

تحياتي لك

الإعجابات
3,249
thematrax

اه فهمت حاجة واللى هي انا كنت متسرع ولكن تسرعي مغيرش شئ فى الفكرة المطروحة :) ايه الفايدة الحقيقية من اللى انت حاطة :) ولا اى فايدة غير انها مضيعة للوقت وهكتبلك دلوقتى وبالمنطق والارقام انك مضيعة للوقت يا عزيزي, اللى انا فهمتة انك انت مفهمتش بردة فكرة التعليق، تعليقي مش سلبي تعليقي واقعى والكلام اللى انت حاطة دا مش ربح ولا حاجة زي منا قولتلك فوق دا مضيعة للوقت
طيب انا كنت متسرع ف القراءة ولكن فكرتى لاتزال كما هي فكرتى لسه مطروحة قولى ايه الفايدة لما اسجل فى المنصة واكسب 0.002؟! دول يتعمل بيهم ايه :) اشترى قصر ملكي؟! ولما اكسب 200 الف ليتكوين دول يتعمل بيهم ايه :) ولا ليهم اى قيمة مادية يا كابتن لأنك لما تيجي تحول عملة اللليت كوين للدولار 0.00200000 LTC = 0.1082 USD :) مبروك انت كدة كسبت واحد سنت :) يعنى لا شئ يعنى ال200الف لاتوشي اللى انت بتقول عليهم دول لا شئ يا صديقي مبهمش اى لزمة دول تلفهم وتحطهم ف طـــــرابيزة السفرة وتحوشهم لذلك متقوليش انى مبفهمش عشان انت اللى مش فاهم انت طارح ايه، يا بنى اعقل الرقم الربحي اللى انت حاطة أعقل الرقم الربحي وبعدين انتقدنى وقولى انى مبفهمش :)
الرقم اللى انت حاطة 0.002 بمجرد التسجيل دا جزء من السنت يعنى مليم لما اسجل فى المنصة دي واربح الرقم اللى انت حاطة دا ورقم الهدية 200 الف يعنى واحد سنت والعمل على الموقع شهرياً مش هيكسبك اكتر من واحد دولار :) الرقم دا مش مكسب يا حبيبي زي ما انت موهوم ومفكر وزعلان وقاعد تقولي انى مبفهمش هو مين فينا اللى مبيفهمش؟! انت فرحان بالمكسب الضعيف دا؟! طب دا هيعملك ايه؟! :) رد عليا وقولي ولا حاجة اذن الحل فى الموقع دا هو انك بكل بساطة تعتمد على الاحالات عشان تكسب وهو دا اللى انت بتعمله بتنشر رابط عشان الاحالات اما العضو اللى هيسجل تحتك لو لم يجد احد يسجل تحتة لن يكسب اى شئ يُذكر اذن هذا مكسب من طرف واحد فقط وهو انت , يا بنى عندما نحسب المكسب
الموقع دا زي ما انا قولت مضيعة للوقت فين المكسب
الحقيقي نقوم بحساب العمل الاساسي لا المتغيرات
لأنه بدون الاحالات ستكسب اقل من واحد دولار شهرياً وطبعأً العمل الاساسي والنتائج الاساسية هى التى بدون احالات لأن الاحالات ليست ثابتة الثابت هو العمل بدون احالة والعمل فى هذا الموقع بدون احالة لن يربجك شهرياً اكثر من واحد دولار
أخبرنى أين الفائدة من المنصة؟! انا مش عايزك تزعل منى انى رديت عليك بالواقع والمنطق اصلي انتقدتك فلقيتك بتقولى انى مبفهمش ولقيتك فرحان اوي ب ال200 الف ليت اللى هما واحد سنت يعنى مش مكسب ولو قعدت ع الموقع شهر كامل مش هتكسب اكتر من دولار او دولار ونص؟ هو دا مكسب انا مش بعل تعليق سلبي لكن انت اللى استفزتنى لما بتقولى انى مبفهمش فحبيت اقولك انى فاهم كويس ان دا مش مكسب دا مضيعة للوقت وانك موهوم بالمكسب مش اكتر
فهمت حاجة؟؟؟ ولا انت من النوع الذي يقرأ ولا يفهم؟ واذا فهم لا يستوعب؟
مش عايزك تزعل

ثانياً بالنسبة للروبل كفكر دعم جيدة منك، ولكن احببت ان اقولك ان الواحد روبل لا يساوي شئ لأنها عملة ضعيفة ومتدنية جداً حتى ان تمن التى شيرت النص كوم فى روسيا يتجاوز سعرة الالف و500 روبل :) بل ان الجنية المصري والريال السعودي والليرة التركية والعملات الخليجية امارات قطر بحرن كويت قيمتها افضل الروبل مائة مرة اى ان الواحد روبل لا يعتبر دعم
فلذلك موضوعك هو بدون فايدة حقيقية هذا ما احببت ان اقولة
خذلك وردة
وتحياتى لك وبالتوفيق ان شاء الله

https://www.dev-point.com/vb/threads/688173/reply?quote=6884767

الأعضاء النشطين حاليآ الذين يشاهدون هذا الموضوع (1 عضو و 0 ضيف)

خيارات الاستايل

نوع الخط
مودك
اخفاء السايدر بار OFF
توسيط المنتدى OFF
فصل الأقسام OFF
الأقسام الفرعية OFF
عرض المشاركات
حجم الخط
معلومات العضو OFF
إخفاء التوقيع OFF

إرجاع خيارات الإستايل